Forum Ewangelizacyjne e-SANCTI.net
Pierścień Atlantów - Wersja do druku

+- Forum Ewangelizacyjne e-SANCTI.net (http://e-sancti.net/forum)
+-- Dział: Dział techniczny (/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Dział: Archiwum (/forumdisplay.php?fid=53)
+--- Wątek: Pierścień Atlantów (/showthread.php?tid=3358)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14


Pierścień Atlantów - aga - 23-03-2008 22:38

Ostatnio zauważyłam u mojej koleżanki ze studiów, że nosi takowy pierścień. Nie wiem, czy powinnam zwrócić jej uwagę na zagrożenia, jakie się z nim wiążą. Właściwie to nawet nie wiem jak ta dziewczyna ma na imię, bo studiuję teraz z innymi ludźmi niż kiedyś, ale sądzę, że wierzącą osobą jest. Boję się, że mnie nie zrozumie albo uzna, że się wtrącam albo coś w tym rodzaju. Myślę, że powinnam z nią porozmawiać, tylko nie wiem jak. Niejednokrotnie było mi trudno na studiach przyznawać się do swojej wiary, bronić jej, więc chyba się boję.


- omyk - 23-03-2008 22:51

Ja ci powiem tak - zaprzyjaźnij się z nią, rozeznaj sytuację, a potem ewentualnie działaj, żeby jej nie przestraszyć. I bądź wrażliwa na to, co Duch Święty mówi ci w danym momencie.