Forum Ewangelizacyjne e-SANCTI.net
Inkwizytor - Wersja do druku

+- Forum Ewangelizacyjne e-SANCTI.net (http://e-sancti.net/forum)
+-- Dział: Pogaduchy na LUZIE (/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Dział: Poznajmy się (/forumdisplay.php?fid=52)
+--- Wątek: Inkwizytor (/showthread.php?tid=4271)

Strony: 1 2


Inkwizytor - inkwizytor - 21-02-2009 17:57

Mam na imię Paweł. Z wykształcenia jestem archeologiem. Jak zapewne większość z Was zauważyła jestem zwolennikiem powrotu liturgii trydenckiej. Poza tematyką liturgiczno-religijną interesuje się historią, militariami i rekonstrukcjami historycznymi. Należę do dwóch grup rekonstrukcyjnych, jednej średniowiecznej, drugiej II-wojennej. Szyje mundur i różne elementy strojów historycznych. Poza tym trochę udzielam się modelarsko. Głównie tworzę repliki broni w skali 1:1
To moja galeria w Picassie: http://picasaweb.google.com/pawel83jan
Jestem kawalerem, ale to się niedługo zmieni. 30 maja żenię się z moją kochaną Misią. Ślub będzie oczywiście w rycie przedsoborowym Uśmiech


- aga - 21-02-2009 18:00

Ekstra! Archeologia to ciekawa sprawa. A da się z tego wyżyć, znaczy da się w tym zawodzie konkretnie pracować? bo zawsze mnie to interesowało.
Witam Ciebie Paweł i dobrze, że jesteś Przytulanie


- inkwizytor - 21-02-2009 18:21

Dzięki Uśmiech
Czy da się wyżyć? Zależy gdzie. W miastach z bogatą historią w których jest dużo inwestycji, a co za tym idzie prowadzi się wykopaliska tak. Gdzie indziej to nie bardzo...


- Rachel - 21-02-2009 18:25

O,archeologię miałam na pierwszym roku. Niestety zniechęciłam się do niej.
Ale insteresuję się historią :mrgreen:


- spioh - 21-02-2009 18:27

ee... mam takie pytanie: zwolennikiem mszy trydenckiej jesteś ze względu na zamiłowanie do grzebania się w przeszłości jako archeolog z krwi i kości?


- inkwizytor - 21-02-2009 19:02

Cytat:ee... mam takie pytanie: zwolennikiem mszy trydenckiej jesteś ze względu na zamiłowanie do grzebania się w przeszłości jako archeolog z krwi i kości?