Wyniki szukania
Post Autor Dział [mal.] Odpowiedzi Wyświetleń Napisane
  Wątek: Katolicyzm
Post: Według bibli komu mamy oddawać pokłon, do kogo sie...

Według bibli komu mamy oddawać pokłon, do kogo sie modlić??
Lewiatan Nasza wiara 30 7,914 24-03-2005, 12:27
  Wątek: Maryja ZAWSZE dziewica?
Post: Na cały ten temat można spojrzeć z dwóch perspekty...

Na cały ten temat można spojrzeć z dwóch perspektyw, religijnej i historycznej. Pierwsza opiera się na wierze w wszystko co jest napisane w Biblii, druga nie pomija faktu że biblie tworzyli ludzie. Mo...
Lewiatan Nasza wiara 130 60,881 24-03-2005, 13:02
  Wątek: Maryja ZAWSZE dziewica?
Post: Nie w orginale (po hebrajsku) jest słowo ALMA co n...

Nie w orginale (po hebrajsku) jest słowo ALMA co nie oznacza dziewice to ludzie przypisali wieczne dziewidztwo Marii. Po co?? Np dla tego, że by ukazać Boskość tej kobiety, wywyższyć ja z ponad tłumu....
Lewiatan Nasza wiara 130 60,881 24-03-2005, 14:24
  Wątek: Maryja ZAWSZE dziewica?
Post: [quote="Gregoriano"] Co za bzdurki? Przecież Nowy...

Gregoriano napisał(a):Co za bzdurki? Przecież Nowy Testament /CAŁY/ został napisany po grecku, więc to wszystko co napisałeś to twoja fikcja. Koniec tematu! Niezgadzam sie że NT został napisany w cał...
Lewiatan Nasza wiara 130 60,881 24-03-2005, 21:05
  Wątek: Maryja ZAWSZE dziewica?
Post: piszesz mi o dowodach a sam rzucasz puste slogany....

piszesz mi o dowodach a sam rzucasz puste slogany. skoro ja mam Ci to ty mi też udowodnij że cała była pisana po grecku. To zę jesteś meszczyzna niemusisz wcale mnie to nieinteresuje zupełnie na moje ...
Lewiatan Nasza wiara 130 60,881 25-03-2005, 17:27
  Wątek: Maryja ZAWSZE dziewica?
Post: Opieracie sie tylko na opowiadaniach ludzi tworzac...

Opieracie sie tylko na opowiadaniach ludzi tworzacych biblie i religie chrzescijanska. Kolejne pytanie czy Bog przestrzega swoich praw (tych które nałożył na człowieka)??
Lewiatan Nasza wiara 130 60,881 26-03-2005, 10:30
  Wątek: apokalipsa
Post: Zagłada ludzkości przychodzi już od 2000 lat, każd...

Zagłada ludzkości przychodzi już od 2000 lat, każda epoka ma swój ARMAGEDON swój koniec świata a to wszystko dzięki Św. Janowi!!! Apokalipsa sama w sobie ma za zadanie zbliżyć ludzi do Boga poprzez za...
Lewiatan Nasza wiara 110 28,534 25-03-2005, 13:13
  Wątek: Maryja ZAWSZE dziewica?
Post: czyli rozumiem z tego ze ktos kto niewierzy niema ...

czyli rozumiem z tego ze ktos kto niewierzy niema racji bytu natym forum oki zrozumiałem. A jak ty byś postudiował to może bys znalaz ze np mateusz w liście go hebrajczyków niepisał po grecku tylko po...
Lewiatan Nasza wiara 130 60,881 25-03-2005, 22:27
  Wątek: Maryja ZAWSZE dziewica?
Post: taka odpowiec była mi potrzebna do tego tematu roz...

taka odpowiec była mi potrzebna do tego tematu rozwine to pużniej
Lewiatan Nasza wiara 130 60,881 26-03-2005, 12:17
  Wątek: Dzieje Apostolskie
Post: Bardzo prosto można to zrozumieć jak nie dacie kas...

Bardzo prosto można to zrozumieć jak nie dacie kasy lub część swojego zachowacie a nam nie dacie to zginieci oto kara Boża. :diabelek:
Lewiatan Nasza wiara 3 1,466 27-03-2005, 16:44
  Wątek: apokalipsa
Post: Przerobiłem Pismo "od deski do deski" z myśla ze c...

Przerobiłem Pismo "od deski do deski" z myśla ze czegoś sie dowiem i cos ciekawego znajde. Ktoś sie spyta i co znalazłeś coś odpowiedz brzmi i tak i nie. Ale to temat o apokalipsie.
Lewiatan Nasza wiara 110 28,534 31-03-2005, 20:30
  Wątek: apokalipsa
Post: Chodzi mi o to: [quote="Hallo"][... więc propo...

Chodzi mi o to: Hallo napisał(a):[... więc proponuje Tobie zapoznaj się najpierw z Biblią, szczególnie polecam Nowy Testament, a może zobaczysz więcej. Pozdrawiam.
Lewiatan Nasza wiara 110 28,534 02-04-2005, 10:49
  Wątek: apokalipsa
Post: A traba powietrzna to nie kataklizm??

A traba powietrzna to nie kataklizm??
Lewiatan Nasza wiara 110 28,534 19-04-2005, 16:21
  Wątek: apokalipsa
Post: Ale dział z żartami jest na samym koncu forum..

Ale dział z żartami jest na samym koncu forum..
Lewiatan Nasza wiara 110 28,534 23-04-2005, 18:28
  Wątek: Maryja ZAWSZE dziewica?
Post: [quote="ks. Arkadiusz"][color=darkblue].... - „br...

ks. Arkadiusz napisał(a):.... - „bracia i siostry Jezusa” – Mk 3,31n; Mt 13,55n; Łk 8,19; Mk 15,40; Mk 6,3 W tej chwili trwa dyskusja teologów. Brak dowodów, że chodzi o cielesne rodzeństwo Jezusa. Wy...
Lewiatan Nasza wiara 130 60,881 21-04-2005, 18:08
  Wątek: apokalipsa
Post: [quote="Katolik"]Św. Malachiasz jest świętym Kości...

Katolik napisał(a):Św. Malachiasz jest świętym Kościoła Latolickiego, a nie Sybillą lub Nostrodamusem. MOże coś wiecej na temat wyznawców Latolickich ciekawa jaka to wiara i w co wierzą :) :twisted:
Lewiatan Nasza wiara 110 28,534 24-04-2005, 20:31
  Wątek: Spowiedz
Post: Spowiedz

Kto ustalił spowiedz i poco.???
Lewiatan Nasza wiara 56 12,424 25-04-2005, 22:09
  Wątek: apokalipsa
Post: [quote="Katolik"]Co to jest dziś "Dobra Nowina"??[...

Katolik napisał(a):Co to jest dziś "Dobra Nowina"?? To samo co wczoraj!!! Cytat: Dobra Nowina wczoraj i dzisiaj Czasy apostoła Pawła Przenieśmy się oczyma naszej wyobraźni 2000 lat wstecz do czas...
Lewiatan Nasza wiara 110 28,534 26-04-2005, 20:54
  Wątek: apokalipsa
Post: Takie wrażenie odnosisz tylko dlatego ze takst jes...

Takie wrażenie odnosisz tylko dlatego ze takst jest dług???
Lewiatan Nasza wiara 110 28,534 26-04-2005, 22:10
  Wątek: apokalipsa
Post: Stary piszesz że wierzyrz w prawde obiawioną . ok...

Stary piszesz że wierzyrz w prawde obiawioną . ok czym dla Ciebie jest obiawieie?? Gratuluje jednego ja czyli lewiatan zaczelem doszukiwac si eprawdy dzieiki Tobie inaczej dzieki Twojej ...??
Lewiatan Nasza wiara 110 28,534 27-04-2005, 22:41
  Wątek: Bog a my
Post: Bog a my

Dreczy mie jedno krotkie pytanie. Czy Bog kieruje naszym losem czy życie człowieka jest w rekach Boga ??
Lewiatan Nasza wiara 18 4,511 18-06-2005, 12:25
  Wątek: Dlaczego Jezus zstápil do piekiel.....???
Post: A skad ta pewnosc ze w niebie jest cacy a jak sie ...

A skad ta pewnosc ze w niebie jest cacy a jak sie mylisz ??
Lewiatan Nasza wiara 17 5,438 06-08-2005, 21:56
  Wątek: Bog a my
Post: a ta bajeczka to jak sie ma do mojego pytania bo n...

a ta bajeczka to jak sie ma do mojego pytania bo nie rozumiem ??
Lewiatan Nasza wiara 18 4,511 06-08-2005, 22:10
  Wątek: Bog a my
Post: ciekawi mie jedno dlaczego jak ja pisze ze mysleni...

ciekawi mie jedno dlaczego jak ja pisze ze myslenie nie boli to pisze sie mi ze obrazam i jak ja napisze dwa wyrazy to moja wypowiec zostaje usunieta. Czy to tylko z powodu ze nie jestem moderatorem ...
Lewiatan Nasza wiara 18 4,511 07-08-2005, 15:32
  Wątek: Dlaczego Jezus zstápil do piekiel.....???
Post: zablysnoles jak spadajaca gwiazda tak dalej

zablysnoles jak spadajaca gwiazda tak dalej
Lewiatan Nasza wiara 17 5,438 07-08-2005, 15:34
  Wątek: Bog a my
Post: Dzieki za zyczenia. I zyje ta swiadomoscia ze Bog ...

Dzieki za zyczenia. I zyje ta swiadomoscia ze Bog jest ale czy przez caly czas jest obecny przymnie to watpie. Pozatym nawiazujac do watku ktory tu zaczałem to mam raczej wrazenie ze jestesmy takimi m...
Lewiatan Nasza wiara 18 4,511 07-08-2005, 20:36
  Wątek: Bog a my
Post: A skoro ja w to niewierze to znaczy ze cos jest ze...

A skoro ja w to niewierze to znaczy ze cos jest zemna nie tak Ptak sluchaj tymnie obrazasz i twoje wypowiedzi nie sa usuwane. Ale cusz pogodzilem sie z katolicka tolerancja
Lewiatan Nasza wiara 18 4,511 08-08-2005, 12:18
  Wątek: Pomniki JPII
Post: Co do tego ze papiezowi to by sie nie podobalo to ...

Co do tego ze papiezowi to by sie nie podobalo to mam male watpliwosci jak by tak bylo to sprzeciwil by sie temu procederowi za zycia czego nieuczynil a pomniki ulice jego imienia mosty jego imienia i...
Lewiatan Nasza wiara 29 6,801 16-08-2005, 09:56
  Wątek: Pomniki JPII
Post: Ale skoro osoba nie jest beatyfikowana czy kanoniz...

Ale skoro osoba nie jest beatyfikowana czy kanonizowana to jest ona zwyklym czlowiekiem nie uznanym jeszcze przez kosciol za blogoslawionego czy swietego. Zatem nierozumiem dlaczego sie do niego modli...
Lewiatan Nasza wiara 29 6,801 16-08-2005, 10:27
  Wątek: Pomniki JPII
Post: wczoraj zmar zenek czy to znaczy ze tez moge sie m...

wczoraj zmar zenek czy to znaczy ze tez moge sie modlic przez jego wstawiennictw ??????????
Lewiatan Nasza wiara 29 6,801 16-08-2005, 18:09
  Wątek: Pomniki JPII
Post: offca nawet jesli kosciul go nieuznal za swietego ...

offca nawet jesli kosciul go nieuznal za swietego ale jego proces trwal kilk alat ?? jUlia to co przedstawilas powyzej nie jest pomnikiem tylko postawo ktorej nie neguje i nigdy bym nie zanegowal. ...
Lewiatan Nasza wiara 29 6,801 17-08-2005, 01:12
  Wątek: Pomniki JPII
Post: Ale wszystko wyglada tak jagby wiezylo sie w jPII ...

Ale wszystko wyglada tak jagby wiezylo sie w jPII a ni ew boga !!!! a skad twoja 100 % pewnosc ze JP II czyli karol wojtyla jest teraz w " niebie" a jak nie jak jest w czysccu albo jeszcze nizej ?? ...
Lewiatan Nasza wiara 29 6,801 17-08-2005, 01:27
  Wątek: Pomniki JPII
Post: przepraszam za moja nie wiedze odnosnie kanonizacj...

przepraszam za moja nie wiedze odnosnie kanonizacji yeraz juz wiem w czym jest blad dzia;)
Lewiatan Nasza wiara 29 6,801 18-08-2005, 08:29
  Wątek: Pomniki JPII
Post: Powtarzam juz 2 raz moja wypowiec jak by niebyl pr...

Powtarzam juz 2 raz moja wypowiec jak by niebyl przeciwny (JPII) to by z tym cos zrobil za zycia ... Koniec wypowiedzi !!!
Lewiatan Nasza wiara 29 6,801 19-08-2005, 21:23
  Wątek: Pytanie odnosnie parafian
Post: Pytanie odnosnie parafian

Mam pytanie czy ktos mi moze wyjasnic kwestje tłumaczenia łacinskiego słowa Parafia i parafianin ??
Lewiatan Nasza wiara 17 3,836 24-10-2005, 21:16
  Wątek: Pytanie odnosnie parafian
Post: CHCIAL BYM DOWIEDZIEC SIE CO OSNACZA SLOWO PARAFIA...

CHCIAL BYM DOWIEDZIEC SIE CO OSNACZA SLOWO PARAFIANIN I PARAFIA TŁUMACZENIE
Lewiatan Nasza wiara 17 3,836 02-11-2005, 16:37
  Wątek: Pytanie odnosnie parafian
Post: Dokładnie chodzi mi o to co jest napisane w wikepe...

Dokładnie chodzi mi o to co jest napisane w wikepedi "Inne znaczenia Parafia to również odpowiednik hrabstwa w stanie Luizjana w USA. Parafia dosłownie znaczy zascianek a słowo parafianin ciemny" Ja...
Lewiatan Nasza wiara 17 3,836 04-11-2005, 22:37
  Wątek: Pytanie odnosnie parafian
Post: tak se tlumacz parafianinie no faktycznie juz ni...

tak se tlumacz parafianinie no faktycznie juz niema lae jak przedchwila bylem to widzialem i zkopiowalem
Lewiatan Nasza wiara 17 3,836 04-11-2005, 23:07
  Wątek: Pytanie odnosnie parafian
Post: A oto moj numer konta [b]35 1240 4009 1111 0000 44...

A oto moj numer konta 35 1240 4009 1111 0000 4492 6706 z dopiskiem na leczenie Lewiatana A wracajac do tematu to niewydaje mi sie pierdola fakt nazywania rzeczy po imieniu. Nazwa odzwierciedla pode...
Lewiatan Nasza wiara 17 3,836 05-11-2005, 15:26
  Wątek: Pytanie odnosnie parafian
Post: jezeli mniemam to moge wyglaszac tu swoje poglady ...

jezeli mniemam to moge wyglaszac tu swoje poglady ale widze ze jak brak ci argumetow to zchodzisz do ostrzezen. Zachowanie godne katolika. Na twoje zyczenie juz nic tu nie napisze PARAFIANKO
Lewiatan Nasza wiara 17 3,836 06-11-2005, 19:43
  Wątek: Spowiedz
Post: zgmunt dzieki twoja odpowiec jezt krotka i konkrat...

zgmunt dzieki twoja odpowiec jezt krotka i konkratna a zarazem na temat a nie jak reszta bajki jakies o zlym i uzdrawiajacej mocy wyzalenia sie drugiej osobie
Lewiatan Nasza wiara 56 12,424 08-11-2005, 21:20
  Wątek: Jak samobójstwo jest odbierane przez Kościół?
Post: Jak samobójstwo jest odbierane przez Kościół?

Pytanie takie same jak w temacie czyli Jak samobójstwo jest odbierane przez Kościół? Co możecie mi na ten temat powiedziec??
Lewiatan Nasza wiara 198 74,416 03-02-2006, 01:19
  Wątek: kk a sex
Post: kk a sex

czy kk "reguluje" sposob w jaki maja uprawiać sex małżonkowie??
Lewiatan Nasza wiara 144 54,957 26-02-2006, 23:35
  Wątek: kk a sex
Post: dlaczego nie niechce popelnic gdzechu a wiec sie p...

dlaczego nie niechce popelnic gdzechu a wiec sie pytam czy kk reguluje to w jakis sposub czy nazuca wiernym w jaki sposub maja sie "bzykać"
Lewiatan Nasza wiara 144 54,957 27-02-2006, 00:00
  Wątek: kk a sex
Post: A kk to jakas wyrocznia i jedyn prawomocny opiniod...

A kk to jakas wyrocznia i jedyn prawomocny opiniodawca w sprawach co jest dobre a co złe ?? Przeciesz kk kierowany jest przez ludzi ktorzy sa omylni (no i chodza w spudniczkach)
Lewiatan Nasza wiara 144 54,957 06-07-2006, 11:45
  Wątek: kk a sex
Post: W rzeczy samej wszyscy ci ludzie wymienieni przez ...

W rzeczy samej wszyscy ci ludzie wymienieni przez pana ksiedza nosza spudniczki i sukienki tranzwescyci tez nosza. A co do nieomylnosci kosciola i pogladow wyglaszanych na temat sexu. To co moze powi...
Lewiatan Nasza wiara 144 54,957 06-07-2006, 21:07
  Wątek: kk a sex
Post: szczeze mam to gdzies czy pan mnie nazywa dyletant...

szczeze mam to gdzies czy pan mnie nazywa dyletantem i jeszcze inaczej. Bije do tego ze ksiadz o seksie moze mowic ale bedzie to jak nauka pływania przez internet. - czysta teoria. Pozatym pytam sie...
Lewiatan Nasza wiara 144 54,957 07-07-2006, 18:56
  Wątek: kk a sex
Post: widze ze pan ksiadz niepotrafi mi odpowiedziec na ...

widze ze pan ksiadz niepotrafi mi odpowiedziec na pytanie i wykreca sie sianem. Czytale i nie znalallem moze mi pomoze pan i pokaze gdzie szukac przeciesz poto jest instytucja zwama ksiadz. Czy moze s...
Lewiatan Nasza wiara 144 54,957 08-07-2006, 20:42
  Wątek: Prywatna konsekracja
Post: Szydercza i zlosliwa jak na dobrego katolika przys...

Szydercza i zlosliwa jak na dobrego katolika przystalo jak bym stal kolo ciebie to i poryju bym dostal i zostal opluty tak trzymac wiara kk nigdy nieupadnie skoro tylu wyznawcow ma
Lewiatan Krótkie Świadectwa 37 14,897 07-11-2005, 23:57
  Wątek: Prywatna konsekracja
Post: Wiesz ja mam twoje komentarze w d... ale gdyby nie...

Wiesz ja mam twoje komentarze w d... ale gdyby nie one to by niebylo pikanteri a twoj miloserny i dobrotliwy ton powyzej chyba dami do myslenia :P
Lewiatan Krótkie Świadectwa 37 14,897 07-11-2005, 22:50
Wróć do góryWróć do forów