Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Proroctwo, jasnowidzenie, rozumienie Biblii (wydzielony)
Autor Wiadomość
Oliwka Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 192
Dołączył: Aug 2006
Reputacja: 0
Post: #1
RE: Proroctwo, jasnowidzenie, rozumienie Biblii (wydzielony)
Jakieś to dziwne ?
Prorokowanie ,jest dobre a jasnowidzenie - niedobre .?
kontakt z duchami nie dobry bo..?
a modlitwa za zmarłych i odpusty - dobre?
Przecież to jest własnie magia okultyzm , bo jak nazwać kontakt z kims kto jest w czyśccu?
To są złe duchy , niezbawione ,nienawrócone itp.
Czy w Biblii nie ma jasnowidzów ,czy YHVH ich potępiał?

Jestem jak oliwka zielona w domu Elohim ;zaufałam łasce Jego
na wieki, wieków .
Ps.52/10
21-01-2007 19:18
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ks.Marek Offline
Moderator
*****

Liczba postów: 8,460
Dołączył: Mar 2006
Reputacja: 0
Post: #2
 
Oliwka napisał(a):Prorokowanie ,jest dobre a jasnowidzenie - niedobre .?
Jedno nie jest tożsame z drugim

"Człowiek, który wyrugował ze swego życia wszelkie odniesienia do absolutu, który wszystko sprowadził do ciasno pojmowanego materializmu, ulega zbydlęceniu i zaczyna żyć jak bydlę"
22-01-2007 01:46
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Oliwka Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 192
Dołączył: Aug 2006
Reputacja: 0
Post: #3
 
oj panowie a co na to Słowo Boże?
>>>>



Rdz 44:15 Br "a Józef powiedział do nich: Cóżeście to zrobili? Czyż nie wiedzieliście, że posiadam dar jasnowidzenia?"

Iz 29:10 Br "Bo Pan ześle na was ducha niemocy, i oto On zamknie wam oczy [waszych proroków], to On zasłoni wam głowy [waszych jasnowidzów]."



Iz 30:10 BT "którzy mówią do jasnowidzów: Nie miejcie widzeń! i do proroków: Nie prorokujcie nam nagiej prawdy! Mówcie nam pochlebstwa, prorokujcie złudzenia!"