Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chlubić się z krzyża Jezusa
Autor Wiadomość
Bozy_Wariat Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 131
Dołączył: May 2007
Reputacja: 0
Post: #1
Chlubić się z krzyża Jezusa
Mam do Was pytanie. Jak rozumiecie słowa św. Pawła: "Co zaś do mnie, niech mnie Bóg uchowa, abym się miał chlubić z czego innego, jak tylko z krzyża Pana naszego Jezusa Chrystusa, przez którego świat jest dla mnie ukrzyżowany, a ja dla świata" (Ga 6,14)?. Jak rozumiecie też słowa, że należy "przylgnąć do krzyża Jezusa"? Z góry dziękuję za wszystkie wypowiedzi.

[Obrazek: qw000003.gif]

"Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia"
27-09-2007 15:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Oliwka Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 192
Dołączył: Aug 2006
Reputacja: 0
Post: #2
 
Krzyz to ponizenie ,odrzucenie , to hanba i posmiewisko
jakie swiat gotuje Oblubienicy.

Jestem jak oliwka zielona w domu Elohim ;zaufałam łasce Jego
na wieki, wieków .
Ps.52/10
28-09-2007 18:11
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
gradzia Offline
Dużo pisze
****

Liczba postów: 583
Dołączył: Jun 2007
Reputacja: 0
Post: #3
 
Bozy_Wariat napisał(a):"przylgnąć do krzyża Jezusa"?
czyli przyjąć, przytulić się, pokochać, zaakceptować.

A co do cytatu: Chwalimy się , jesteśmy dumni kiedy spotyka nas coś zaszczytnego, a największym zaszczytem jest fakt że Bóg stał się człowiekiem i umarł na krzyżu dla naszego zbawienia. Więc skoro jest to największym zaszczytem, to z wdzięczności za to ze możemy dostąpić tego zaszczytu, z poznania tej niesamowitej Miłosci jaką Bóg ma dla nas, świat przestaje istnieć jako świat rzeczy materialnych, "nasz" swiat zostaje ukrzyżowany a pojawi się ten Boga, ten w którym żyjemy według Jego woli.