Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak by to powiedzieć? Poprostu Jólka...
Autor Wiadomość
Jólka Offline
Stały bywalec
*****

Liczba postów: 2,182
Dołączył: Dec 2004
Reputacja: 0
Post: #1
Jak by to powiedzieć? Poprostu Jólka...
Jólka Pon 03 Sty, 2005 19:00 napisał(a):a ja żem jestem sobie takim niepozornym absolwentem i studentem UWM w Olsztynie. Żem skończyłam na nieistniejacym juz niestety wydziele Pedagogiki i Wychowania Arystycznego (w skrócie wydziale PiWA) oligofrenopedagogike i mam tytul magistra... ponadto pomykam po korytarzach naszego diecezjalnego Wyższego Seminarium Duchownego, z takowej racji iz w tym miejscu rowniez miesci sie wydzial teologii wczesniej wspomnianego UWM (w wolnym tlumaczeniu Uniwersytet Wiejsko-Miejski) to moze tyle o mnie

do tego info mogę dodać... jestem sobie niepozornym studentem UKSW w Warszawie, absolwentem (podwójnym) UWM w Olsztynie. Aktualnie już nie pomykam po korytarzach naszego diecezjalnego Wyższego Seminarium Duchownego, z takowej racji iz opuściłam już ten wydział, a na pamiątke dali mi dyplom magistra teologii.

Niebo gwia?dziste nade mn?, prawo moralne we mnie...

[Obrazek: puchatek2.gif][Obrazek: puchatek.gif] [you] dobrze ?e jeste? Przytulanie
05-10-2007 10:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
piano Offline
Dużo pisze
****

Liczba postów: 559
Dołączył: Jun 2006
Reputacja: 0
Post: #2
 
Witaj Jólka :jupi:

Modlitwa jest kluczem, który otwiera skarbnice łask - M.Magdalena Damen
06-10-2007 16:40
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
TOMASZ32-SANCTI Offline
Stały bywalec
*****

Liczba postów: 4,220
Dołączył: Aug 2005
Reputacja: 0
Post: #3
 
Witaj Jólko. To jaki kolejny kierunek będzie? Może teraz jakiś bardziej męski? Techniczny, budowlany? Dwa kierunki to tez spore osiagnięcie, ale stać ciebie na więcej, więc proponuje kolejny. Szczęśliwy =D> \Duży uśmiech/ [-o<