Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
jak znikaja smiertelne choroby.
Autor Wiadomość
Anonymous
Unregistered

 
Post: #1
jak znikaja smiertelne choroby.
Chciałam sie z wami podzielić tym co nie dawno uczynił Bóg w życiu młodego chłopaka. Otóż chłopca tego poznałam w szpitalu (opiekowałam sie nim bo jestem pielęgniarką). Chłopak trafił do nas OIOM'u ma 27 lat . Lekarze podejrzewali u niego wirusa HIV, oczywiście pobraliśmy krew i próbki jak zwykle w takich sytuacjach wysyła sie do Warszawy. Po kilku dniach dostaliśmy telefon ze ów chłopak jest HIV pozytywny. Wiadomość od razu została mu przekazana. Delikatnie mówiąc chłopak sie załamał , zastanawiał sie skąd to sie wzięło w jego krwi. Jakoś tak wypadło ze w tym okresie jak leżał u nas na oddziale u nas w mieście była Msza z MODLITWA O uzdrowienie. na tej Eucharystii modliłam sie właśnie w jego intencji, gdyż było z nim naprawdę źle. Po tygodniu przyszły wyniki pisemne i okazało sie ze tego wirusa nie ma. Po prostu zniknął. Jestem pewna ze to Bóg uczynił ten cud. Za to chwała Panu Duży uśmiech
15-10-2007 10:58
Odpowiedz cytując ten post
Ks.Marek Offline
Moderator
*****

Liczba postów: 8,460
Dołączył: Mar 2006
Reputacja: 0
Post: #2
 
ktoś napisał(a):Pierwszy dodatni wynik badania anty HIV nie jest podstawa do rozpoznania zakażenia. Badanie to należy powtórzyć w surowicy uzyskanej z następnego pobrania krwi. W przypadku uzyskania kolejnego dodatniego wyniku należy wykonać test potwierdzenia. Najczęsciej stosowana jest metoda immunoblotingu, nazywana popularnie testem Western blot, która również polega na wykrywaniu przeciwciał; antygeny wirusowe uzyskane w wyniku elektroforetycznego rozdziału białek wirusa sa umieszczone na pasku nitrocelulozowym - Uwidaczniaja się one w wyniku reakcji antygen - przeciwciało. Za dodatni wynik uznaje się wykazanie w badanej surowicy przeciwciał dla co najmniej trzech białek wirusowych, kodowanych przez przynajmniej dwa geny HIV.