Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gratia Sufficiens i takie inne...
Autor Wiadomość
PS Offline
Stały bywalec
*****

Liczba postów: 912
Dołączył: Dec 2007
Reputacja: 0
Post: #1
RE: Gratia Sufficiens i takie inne...
Polonium napisał(a):Tylko,że w wieku 12 lat większość działań bywa nieświadoma.Odpowiedzialność spoczywa więc na rodzicach.
Dlatego moje dzieci do Pierwszej Komunii Świętej pójdą nieco później.

Wracając do tematu: to pewnie kolejne robienie szumu z siebie, bo słupek popularności spada. Zresztą dziwne jest to, choć zapewne celowe, że ciągle się słyszy o tych wszystkich degeneratach - Wiśniewskim, Dodzie, Frytce, Madonnie itp. "Frytka ma nowego pieska", "Maddona stała się religijna", "Wiśniewski śpiewa religijną piosenkę "(choć z 3. babą się związał) i inne pierdoły, które mają nie pozwolić zapomnieć o "idolach".
Nie znam się na marketingu, ale to jakoś działa, że ludzie nie widzą ich zgedenerowania, tylko jakąś powierzchowność wylansowaną najnowszym niusem
27-01-2008 23:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ks.Marek Offline
Moderator
*****

Liczba postów: 8,460
Dołączył: Mar 2006
Reputacja: 0
Post: #2
 
PS napisał(a):Dlatego moje dzieci do Pierwszej Komunii Świętej pójdą nieco później.
A jaka jest szansa, że rodzice nabiora właściwej im świadomości, by dziecko mogło bez przeszkód i zakłamania uczestniczyć w sakramencie Eucharystii?

"Człowiek, który wyrugował ze swego życia wszelkie odniesienia do absolutu, który wszystko sprowadził do ciasno pojmowanego materializmu, ulega zbydlęceniu i zaczyna żyć jak bydlę"
27-01-2008 23:24
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
PS Offline
Stały bywalec
*****

Liczba postów: 912
Dołączył: Dec 2007
Reputacja: 0
Post: #3
 
niewielka. pisałem o świadomości dziecka odnośnie tego wydarzenia
27-01-2008 23:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
PS Offline
Stały bywalec
*****