Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Formacja wspólnotowa
Autor Wiadomość
GMS Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 74
Dołączył: Feb 2005
Reputacja: 0
Post: #16
 
Ja jestem totalnym laikiem w kwestii zasad formacji w Odnowie, ale odzywam się, bo wiem, że jeden ze znajomych Księży prowadzi to w formie właśnie nieco zmodyfikowanej, dłuższej niż 7 tyg. choć jak ostatnio rozmawialiśmy to mówił, że jeszcze nie wie dokładnie jak długo to potrwa tym razem, więc chyba pewne modyfikacje są możliwe i wprowadzane indywidualnie przez konkretne osoby prowadzące
08-03-2005 14:45
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Gregoriano Offline
Stały bywalec
*****

Liczba postów: 1,192
Dołączył: May 2004
Reputacja: 0
Post: #17
 
Tomek ptak napisał(a):Zgodzę się z toboą że poruszanie wielu kwestii tj Eucharystia modlitwa i wstępne metody rozeznawania duchów w czasie jednej katechezy to dużo jak na jeden raz i są niezbędnymi elementami podczas REO (wszak św. Ignacy proponuje już te tematy podczas Fundamentu ĆD) jednak jest to też poważne zadanie dla animatorów i odpowiedzialnych za wspólnotę , aby nie pozostawić sprawy poruszonej może trochę zbyt pobieżnie ale formować nowo wstępujących do naszych grup. Nie możemy przeceiż liczyć, że każdy będzie szukał odpowiedzi na nurtujące go pytania na własną rękę.
Stąd też moja propozycja tego tematu, abyśmy podzielili się jak wygląda formacja w naszych wspólnotach taże na płaszczyźnie grup dzielenia.
Co do sprawy przebóstwienia rzeczywiście piękny temat szkoda że go troszkę zaniedbałem ale obiecuje nadrobić zaległości po powrocie z rekolekcji ignacjańskich (ehhh jeszcze tylko 4 dni Uśmiech )