Tyle że na twoich studiach teoria marketingu jest mniej więcej tym samym co na moich była psychologia. :wink:
Ja też przecież miałem 3 semestry psychologii, ale nie był to dla mnie główny przedmiot tak jak marketing czy ekonomia.
Ale jeśli rzeczywiście tak jest, że zdobyłaś jakąś wiedze na temat marketingu to bardzo dobrze. Teraz powinnaś ją umieć wykorztstać w praktyce.
Oczekuje zatem od Ciebie merytorycznych wypowiedzi na temat marketingu.
Bo jak narazie nie było z Twojej strony nawet jednej takiej.
Szczególnie interesuje mnie, które z metod stosowanych w marketingu sprzedaży produktów i usług można by wykorzystać w marketingu religijnym?
Dla tych co się nie orientują wyjaśnię, iż marketing religijny to może być przykładowo:
1) Działania mające na celu wytworzenie w świadomości wyznawców lub potencjalnych wyznawców pozytywnego wizerunku
danej organizacji wyznaniowej - czyli dział marketingu zwany Public Relation.
2) Promowanie wśród grupy docelowej jasno określonej koncepcji religijnej za pomocą różnych środków przekazu. W przypadku KRK może to być np. zbawienie :jupi: . Tutaj będą przede wszystkim różnego rodzaju reklamy, a także marketing bezpośredni zwany ewangelizacją. :wink: