Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Autor Wiadomość
kasiek Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 54
Dołączył: Jan 2010
Reputacja: 0
Post: #1
Kasiek
Kasiek wita Was w tym cudownym dniu.
Kilkoro pewnie mnie kojarzy. Studiuję sobie prawo na czwartym już roku, lubię mecze, kocham Real Madryt i książki. I koty. Rozkochana jestem w pielgrzymowaniu pieszym.
Nie umiem żyć bez muzyki. Uśmiech

Wierzę, że droga, którą idę,
Jest Panie jedną z Twoich dróg.
Zamykam oczy, żeby widzieć,
Otwieram serce na Twój cud.
Do Ciebie wołam w trudną chwilę
Ufam Ci kiedy ziemia drży,
16-01-2010 13:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
TOMASZ32-SANCTI Offline
Stały bywalec
*****

Liczba postów: 4,220
Dołączył: Aug 2005
Reputacja: 0
Post: #2
 
Witaj Kasiu. Cieszę się, że się pojawiłaś. Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej.
Zapraszam do dyskuji i udzielania się na forum oraz serwisie. Szczęśliwy

TOMASZ32 --> VIA AD DEUM
"Nieustannie nosząc w naszym ciele umieranie Jezusa,aby także objawiło sie w nas Jego zmartwychwstanie."
16-01-2010 14:20
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
piano Offline
Dużo pisze
****

Liczba postów: 559
Dołączył: Jun 2006
Reputacja: 0
Post: #3
 
Kasiu, witamy Cię serdecznie, miłego pisania Uśmiech

Modlitwa jest kluczem, który otwiera skarbnice łask - M.Magdalena Damen
17-01-2010 10:48
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
magdzik Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 221
Dołączył: Jul 2009
Reputacja: 0
Post: #4
 
Kasiek, gdzieś ty sie podziewała? Duży uśmiech witaj, bratnia, Realowa duszo Uśmiech

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever.
Lance Armstrong
17-01-2010 14:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post