Cytat:A wskaż mi przykłady nie-oszukańczego marketingu Bo może żyjesz w innym niż ja Matrixie
No dobrze, ale jest różnica między wciskaniem komuś wody z mydlinami mówiąc, że to super wywabiacz plam dzięki któremu pozbędzie się ich w 100%**, a między reklamą typu: nasz wywabiacz jest najlepszy, jeśli badania konsumenckie rzeczywiście taką zależność potwierdzają.
Nie jest złe promowanie produktu. Zła jest tylko nieuczciwa promocja. Jeżeli wciskam komuś produkt II jakości, to nieuczciwie jest powiedzieć: "mój produkt jest najlepszy", ale już reklama "mój produkt jest najtańszy" - jest marketingiem nie-oszukańczym.
Ale tu nie o tym
[ Dodano: Czw 04 Lut, 2010 15:05 ]
Cytat:Praw nauki, którą JAK DOTĄD poznaliśmy. Chyba, że człowiek jest na tyle butny i pyszny by uważać, że odkrył już wszystko
Ok, tylko znowu: nie jesteś - tak myślę ( :?: ) - naukowcem. Są takie dziedziny nauki, w których wciąż mamy wielkie pole do popisu, gdzie teorie są niezweryfikowane, a nasza wiedza tak naprawdę szczątkowa, ale są i takie dyscypliny, w których - choć nie mamy pełnej wiedzy - to jednak mamy jakiś sprawdzony "szkielet", na podstawie którego możemy przewidzieć istnienie czegoś jeszcze nieodkrytego, albo wykluczyć możliwość istnienia.
Zachowanie cząsteczek czystej wody w szklance jest akurat dość nieźle zbadane :lol2:
Nie ma podstaw, żeby utrzymywać, że woda ze szklanki, której zawartość uprzednio wstrząsnął szaman jest bardziej cudowna od drugiej identycznej.