Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gdy ktoś stracił wiarę i chce ją odzyskać?
Autor Wiadomość
Arab Offline
Użytkownik
***

Liczba postów: 66
Dołączył: Mar 2005
Reputacja: 0
Post: #1
Gdy ktoś stracił wiarę i chce ją odzyskać?
Postanowilem rozpoczac ten temat, bo znam wielu ludzi ktorym chcialbym pomoc w powrocie do Pana. Ale czasami nie potrafie bo brak mi argumentów i sil. Kazdy z nas napewno ma takie osoby, ktorym chcialby pomoc. Zauważylem, ze z kazdym razem kiedy zaczynaja mnie Ci ludzi pytac o cos to rozmowa stacza sie na kosciola jako instytucje. Mowia ze ksiadz jest taki i owaki.....ja im tlumacze ze to sa przypadki pojedyncze......ale to nic nie daje :| co zrobić :?:
03-05-2005 11:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Harpoon Offline
Stały bywalec
*****

Liczba postów: 1,850
Dołączył: Jan 2005
Reputacja: 0
Post: #2
 
Wiesz.... Nie znam się za bardzo na ewangelizacji, ale wiem, że często jest to bardzo trudna sprawa...
Jeśli rozmowa na temat Boga schodzi na kościół jako instytucję i zaczynają być atakowani księża i wogóle, to pytam daną osobę czy ona do kościoła ma chodzić dla księży czy dla Boga...
Zwykle nie brakuje mi argumentów, bo słowa przychodzą same... Myślę, że jeśli będziesz się modlić do Ducha Świętego o Jego światło, to nie będziesz miał większych problemów z ewangelizacją tych ludzi, którym chcesz pomóc Uśmiech

Arab napisał(a):Postanowilem rozpoczac ten temat, bo znam wielu ludzi ktorym chcialbym pomoc w powrocie do Pana
Piszesz że chciałbyś pomóc w powrocie do Pana. Jeśli to jest zamierzone co napisałeś, a nie przypadkowe, to zadanie jest łatwiejsze wg mnie z ludźmi którzy już w swoim życiu Boga poznali i po prostu odeszli od Niego... Chociaż szatan wtedy też bardzo mocno działa i sytuacja może wydawać się ciężka, jednak moc Boża jest silniejsza Uśmiech