Scott napisał(a):Cytat:Zanim odczuła skurcze porodu, powiła dziecię,
zanim nadeszły jej bóle, urodziła chłopca1.
Kto słyszał coś podobnego?
Tu
No przecież podałem Ci o czym ten fragment jest - kwestionujesz interpretację i wyjaśnienia podane W Tysiąclatce :shock: [-X
Ireneusz się mylił, bo mój nieomylny KK w Biblii tysiąclecia wyjaśnia o czym jest:
Cytat:
Iz 66, 7 - Nowy lud. Zrodzony w Jerozolimie. Por. Ap 12,5.
Czyżby to Maryja zrodziła "Nowy lud w Jerozolimie" - to jakiś nowy dogmat :wink:
Omyk
Biblia mówi wyraźnie, że był tylko jeden "ze wszystkim do nas podobny za wyjątkiem grzechu"
A jak wyjaśniasz inny cytat z Biblii o Janie Chrzcicielu
"Dlatego też wam powiem, pośród zrodzonego z kobiet, nie ma większego od Jana Chrzciciela"
Maryja była zrodzona wcześniej...
Cytat:Oj Dezerter, sam przytaczasz cytat, który wyraźnie podkreśla absurdalność teorii jakoby przyjście na świat było grzeszne. Jako argument obalający tę tezę Klemens podaje rozumowanie, że gdyby tak było, to i Jezus i Matka Jezusa musieliby uwikłać się w grzech - a wiadomo wszystkim było, że oboje byli bezgrzeszni. W innym wypadku, po cóż używałby Klemens akurat tego argumentu...?
Klemens:
Cytat:"że Najświętsza Dziewica, która Pana urodziła, też uwikłała się w zło!” („Kobierce” III:102,1).
uwikłała się w zło nie przez swe narodzenie a urodzenie Jezusa - zastanawia się :
Czy urodzenie Jezusa może wikłać/ wiązać się z grzechem? Nie ma słowa o bezgrzeszności - skąd Ty to wyczytujesz?
przeczytaj jeszcze raz:
Klemens Aleksandryjski „Jeśli same narodziny są czymś złym, to powinni też bluźniercy uznać, że Pan uczestnicząc w narodzinach uwikłał się w zło oraz że Najświętsza Dziewica, która [b]Pana urodziła, też uwikłała się w zło!” („Kobierce” III:102,1). [/b]
Cytat:czytał Ty kiedy o Chrzcie Maryi?
a czytała Ty o chrzcie apostołów?
Nie było żadnego "braku bólów porodowych" wyjaśniłem to już wspólnie :wink: z autorami Biblii Tysiąclecia Scottowi