Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
katecheza w szkole
Autor Wiadomość
Gabriela36 Offline
Początkujący
**

Liczba postów: 8
Dołączył: Jun 2011
Reputacja: 0
Post: #1
katecheza w szkole
Skoro tu tyle wypowiedzi na temat katechezy w szkole to ja też coś dodam. Jestem z wykształcenia katechetką, ukończyłam KUL i od jakiegos czasu poszukuję pracy w szkole. W związku z tym mam pytanie, czemu księża którzy mają tyle pracy w parafii uczą religii w szkole i zajmują miejsce świeckim katechetom. Nieraz taki ksiądz wcale nie potrafi sobie z młodzieżą poradzić i o wiele lepiej poradził by sobie katecheta świecki
Proszę o wypowiedzi na ten temat

Bóg jest miłością
13-07-2011 19:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Annnika Offline
Administrator
*******

Liczba postów: 5,771
Dołączył: Jun 2005
Reputacja: 1
Post: #2
 
Teologia i wiara wcale nie muszą iść w parze = nie każdy po teologii ma podstawy, żeby o wierze w szkołach uczyć. Prywatne obserwacje księży-katechetów i świeckich katechetów.

[Obrazek: RMNUp2.png] [Obrazek: ByBEp1.png]
13-07-2011 20:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Scott Offline
Moderator
*****

Liczba postów: 2,259
Dołączył: Oct 2006
Reputacja: 0
Post: #3
 
Ja myśle że przede wszystkim problem niżu demograficznego to sęk pewnych bardzo niepokojących tendencji w Polsce i nie tylko, raz że mniej dzieci się rodzi a dwa że średnio rocznie miasto wielkości Zabrza znika z naszego kraju- chodzi mi tutaj o migracje. Dość szeroki problem...

Tak dodam jeszcze że nauczyciel to była świetna fucha, tak mi rodzice mówili lekarz, piekarz, nauczyciel zawsze mają prace, kilka lat temu słyszałem od nauczycielki z gimnazjum że się będą musieli przekwalifikowywać...