Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fotografia - nasze hobby
Autor Wiadomość
Ravenloff Offline
Dużo pisze
****

Liczba postów: 626
Dołączył: May 2004
Reputacja: 0
Post: #1
Fotografia - nasze hobby
Tak sobie pomyślałem, że prócz rowerów może być też temat poświęcony fotografii Uśmiech
W sumie to moje hobby, a poza tym trochę się na tej sztuce znam, choć jestem samoukiem. Jak ktoś ma jakieś pytania, to z chęcią na nie odpowiem jak będę umiał.

Zapraszam do dyskusji na szeroko pojęty temat fotografii.

Alteri vivas oportet, si vis tibi vivere!
29-05-2005 23:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Offca Offline
Stały bywalec
*****

Liczba postów: 6,619
Dołączył: Sep 2004
Reputacja: 0
Post: #2
RE: Fotografia - nasze hobby
Jejku, jak mi się marzy taki aparacik z takim większym obiektywem, z dużym zoomem (co mi z zooma 2x w cyfrówce Smutny ), żeby można było robić artysstyczne zdjęcia i nie martwić się, że wyjdzie zamazane albo niewyraźne, albo za ciemne Smutny... Nikony są śliczne! Ale za to kosmicznie drogie, przynajmniej co niektóre...
A np. a Allegro da się kupić jakiś w miarę dobry sprzęt?

[Obrazek: e48477fab7.png]

[Obrazek: 30e8538467.png]

Nigdy nie postanawiaj nic nie robi? tylko dlatego, ?e mo?esz zrobi? bardzo ma?o. Rób co mo?esz.
30-05-2005 17:04
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ravenloff Offline
Dużo pisze
****

Liczba postów: 626
Dołączył: May 2004
Reputacja: 0
Post: #3
 
Aparacik którym Gepardzik robił Księżyc, to MINOLTA DiMage Z3 w cenie ok 1500zł. Jak się dobrze poszuka to i za 1300zł można kupić.

Ja za to "pracuję" na Casio QV-3500 EX. Chętnych do zapoznania się z moją radosną twórczością zapraszam na PW.

Offca napisał(a):Jejku, jak mi się marzy taki aparacik z takim większym obiektywem, z dużym zoomem (co mi z zooma 2x w cyfrówce Smutny ),