Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co ma zrobić i myśleć klient w takiej sytuacji?
Autor Wiadomość
Ks.Marek Offline
Moderator
*****

Liczba postów: 8,460
Dołączył: Mar 2006
Reputacja: 0
Post: #2
 
Myszkunia napisał(a):Pytania:
  1. O czym świadczy taka sytuacja?
  2. Jakie korzyści z niewypełnienia umowy ma sprzedawca, jakie właściciel komisu?
  3. Czy żyjemy w świecie, w którym nie można ufać ludziom?
  4. Co można zrobić,żeby zmusić nieuczciwego sprzedawcę do uczciwego działania?( w tym przypadku do wyslania umowy)
  5. Czy prawo polskie potrafi ochronić obywatela?
  6. Kim jest człowiek,że tak łatwo "pozbywa" się klienta i w tak prymitywny i głupi sposób odsuwa odpowiedzialność?
Itd. it.
1. O niedoskonałości komunikowania się przez telefon
2. Umowę zawiera komis z nabywcą. Zbywca zaś z komisem ma swoją umowę.
3. Starajmy się raczej zakładac dobre intencje u bliźniego
4. Patrz pkt 1. A jaki to komis? Z Ostródzkiej?
5. Owszem - Tu namiary na Rzecznika Praw Konsumenta.
6. A ja odwrócę pytanie: kim jest człowiek, że tak łatwo daje się wpuścić w wir robienia zakupów? A przy okazji zapomina o odpowiedzialności? Przeciez auto nie kosztuje 100 PLN. Jak ma to być moje auto, to można sobie je zarezerwować i dopełnić formalności w następnym dniu, prawda? I nie byłoby całego tego tematu.

"Człowiek, który wyrugował ze swego życia wszelkie odniesienia do absolutu, który wszystko sprowadził do ciasno pojmowanego materializmu, ulega zbydlęceniu i zaczyna żyć jak bydlę"
20-01-2007 00:29
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
[] - Ks.Marek - 20-01-2007 00:29
[] - Anonymous - 20-01-2007, 19:05
[] - Ei kukaan:) - 21-01-2007, 17:59
[] - Myszkunia - 23-01-2007, 15:16
[] - Helmutt - 23-01-2007, 15:35

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości

Wróć do góryWróć do forów